11 mar 2016

Informacja dla was!!

 Cześć !

Chciałam was poinformować, że nie zostawiam tego opowiadania.
Będę kontynuować pisanie, jednakże muszę najpierw poukładać kilka spraw...
Nie mam dostępu do laptopa...tak jak bym chciała ale będę  się starała coś pisać w zeszycie a potem przepiszę to na bloga. Mam jeszcze innego bloga i jeszcze piszę na Wattpad  tą oto historię tylko w wersji ogólnej ( częściowo różni się od tej). 
 Na tamtym blogu ( nie wattpad ), opowiadanie powoli zmierza ku końcowi, więc będę miała więcej czasu aby skupić się na pisaniu .

 Miśki!
Dziękuję tym co są  cały czas ze mną i za wielką cierpliwość  :)

#muchlove
xx

9 komentarzy:

  1. No to czekamy na kolejny rozdział! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcieee <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak! :*
    Czekam na kolejny swietny rozdzial kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde nie mg sie doczekac pisz pisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz coś w końcu proszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Chciałabym zaprosić Cię serdecznie do siebie na moje opowiadanie o Justinie. Już jest 1 rozdział!
    OPIS: Cassie zmuszona jest przeprowadzić się wraz z rodzicami oraz rodzeństwem do Los Angeles, a wtedy wszystko się zmieni...
    Opowiadanie znajdziesz na:
    > BLOGU: http://jb-be-yourself.blogspot.com
    > WATTPADZIE: https://www.wattpad.com/story/87513216-jb-be-yourself
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że już tak długo Twoje opowiadanie milczy. Jest niezwykle ciekawe!

    Chcę żebyś poznała mój świat, chcę się Nim podzielić.. nie trzymać uczuć we mnie drzemiących. Zostań i Ty ze mną.

    http://thisismysteriouslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń