3 cze 2015

Informacja WAŻNE!

 Wiem że to nie jest rozdział i za to przepraszam :(
Mam chwilową blokadę -_-
 Pisze to bo nie chcę być w stosunku do was nie fair .
 A także chciałabym podzielić się z wami innym pomysłem.
Uwielbiam Katy Evans, jest jedną z moich ulubionych pisarzy,
więc chciałabym podzielić się z wami jej dziełem.
Teraz do sedna sprawy...
Cała seria ma tytuł 'Real' a pierwszy tom jest zatytułowany tą samą nazwą.
Tutaj krótki opis historii...
 Sprawia, że zapominam jak się nazywam. Wystarczyła jedna noc i zapomniałam o wszystkim poza seksownym wojownikiem na ringu, który rozpala mój umysł i ciało ogniem pożądania… 
Remington Tate ( oczywiście tu będzie Justin) jest najsilniejszym, najbardziej skomplikowanym mężczyzną jakiego poznałam w swoim życiu. Jest gwiazdą niebezpiecznego podziemnego kręgu...

Ok. Więc tak... jeśli nie czytaliście tej książki a chcielibyście abym przełożyła to na JBFF  to piszczcie w kom.
Jeśli istnieje już blog z tą historią to proszę dajcie mi również znać :)

Dzięki za uwagę i postaram się zaktualizować MRL jak najszybciej dostanę wenę :)
Nie zapomnicie o koncie na Wattpad z edytowanym opowiadaniem :)

LINK DO REAL >> link <<

5 komentarzy:

  1. Ja jak najbardziej jestem za nie czytałam tej książki więc z przyjemnością przeczytam a tymbardziej że przełożysz ją na JBFF

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem za;) i życzę weny bo piszesz najlepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się w tym zakochałam: * a nie wiesz czy jest 2 cz. po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jelly, właśnie chciałam napisavuci hejta. Bo czytam to opowiadanie i chciałam napisać ze odgapiasz ale na wszelki wypadek sporzałam na autora. Bij mnie, pozwalam. :'D

    OdpowiedzUsuń